Pages

Saturday 7 December 2013

#2 Alhamdulillah

Saturday 7 December 2013


Assalamualaikum. Dah lama tak update apa-apa dalam blog ni kan. Agak sibuk sikit. Bukan sibuk dengan kerja apa pun. Sibuk fikir idea untuk cerita yang seterusnya (",) . Idea tu ada... tapi banyak sangat idea yang merapu. Haha. Ok.. ada dua news nak bagi tahu. **Alasan untuk merapu kejap dalam blog ni. Hehe.**

Satu yang baik, satu tak berapa nak baik. Huhu. Yang baiknya... *drumroll* jeng.. jeng.. jeng..


Alhamdulillah manuskrip Love Riddles dah diterima. *happy sangat*  Semua ni berkat doa peminat2 cerita ni. Insya-Allah tahun depan dah dapat peluk novel ni pulak. Yeay!! Hehe.
   

Berita tak berapa nak baik pulak.. banyak cerita dalam blog ni terpaksa diletak dalam status hold dulu. Atas sebab2 tertentu. Sekarang ni dalam proses menaip satu cerita yang still tak tahu nak letak nama apa. Tu yang tak berani nak post dalam blog ni dulu. Tapi.. ada permintaan ke? Ada sesiapa tak nak baca cerita yang baru ni? Kalau ada banyak permintaan baru nak post. Hehe.. kejam tak? Kalau ada yang nak tinggalkan komen ye :)

Boleh baca sinopsis dekat sini bagi yang belum lagi baca cerita Love Riddles.. (SINI). Terima kasih untuk segala sokongan.  :)


No comments:

Kehidupan seorang penulis © 2014