Sunday, 3 March 2013

Entry baru Dia Tutorku??

Sunday, 3 March 2013


As'salam.. Hai.. Hello semua... thanks semua yang rajin tunggu cerita Love Riddles keluar.. sorry untuk yang tertunggu cerita Dia Tutorku.. dah lama tak ada entry baru kan.. mungkin dalam minggu depan ada yang baru kut (kut ya)... dah nak habis cerita tu.. rasanya ada lagi dalam 2-3 bab.. ada rasa sedih tak? bagi peminat setia Love Riddles korang nak cerita tu jadi panjang ke pendek? nak lagi berapa bab? atau nak dalam versi bercetak.. hehe.. (cehh... pelindung cinta pun belum keluarkan) ... ok lah... enjoy! ^_^

1 comment:

Anonymous said...

kite nk love riddles dalam versi cetak!!xsabarnye...hehe..kalo boley bg panjang lagi cket love riddles...ceh3...hehe
-nasira comey peminat setia LR n PC-

Kehidupan seorang penulis © 2014